viernes, 7 de marzo de 2014

iMaGiNe!!!

Perrrrrrr fiiiiiiiiii!!! Feia molt de temps que aquesta preciositat de Graphic45 de la col·lecció Steampunk Spells esperava pacient al calaix dels retalls... Ara ocupa el lloc que es mereix com a protagonista en portada d'una llibreta que m'he autoregalat per a recollir els petits projectes que vaig imaginant.
Porrrrrrrr fiiiiiiiiiiiin!!! Hacía mucho tiempo que esta preciosidad de Graphic45 de la colección Steampunk Spells esperaba paciente en el cajón de los recortes... Ahora ocupa el lugar que se merece como protagonista en la portada de una libreta  que me he autoregalado para recopilar los pequeños proyectos que voy imaginando.
Primer he preparat el fons amb un full de 21x14 cm de la col·lecció Tipography de G45. Una mica de ModPodge i un paper de tovalló per a donar textura.
He preparado el fondo con una hoja de 21x14 cm de la colección Tipography de G45. Un poco de ModPodge i un papel de servilleta para dar textura.
 
Un cop seca la cola, he aplicat una mica de Gesso amb un pinzell dur. Després he aplicat tinta Distress i he estampat uns engranatges preciosos de la marca Aladine.
Una vez seca la cola, he aplicado un poco de Gesso con un pincel de pelo duro. Después he aplicado tinta Distress i he estampado unos engranajes preciosos de la marca Aladine.
Aquí podeu veure l'interior. El detallet estampat del peu de pàgina serveix per posar la data.
Aquí podéis ver el interior. El detallito estampado al pie de página sirve para poner la fecha.
Mica en mica he anat compaginant la portada afegint la il·lustració de G45, un cordill, una cinta, uns lluentons,unes plomes, ... Tot plegat sobre una llibreta que m'he confeccionat jo mateixa.
Poco a poco he ido compaginango la portada añadiendo la ilustración de G45, un cordón, una cinta, unas lentejuelas, unas plumas,... Todo sobre una libreta que he confeccionado yo misma.
També he fet un emboss en fred amb paper vegetal, aplicant després una mica de pintura acrílica daurada, tinta Distress i Perfect Pearls.
También he hecho un emboss en frío con papel vegetal, aplicando después un poco de pintura acrílica dorada, tinta Distress y Perfect Pearls.

Aquest és el resultat al complert:
Este es el resultado al completo:
Recordeu fer-vos un regalet de tant en tant,
un/a sempre es mereix el millor!
Recordad haceros un regalito de vez en cuando,
¡un/a siempre se merece lo mejor!

2 comentarios: